Thuiswerken op kantoor


Projectbezoek BrandLoyalty: Thuiswerken op kantoor

Op 26 november j.l. organiseerde Arpalight in samenwerking met Nimbus het event: “Thuiswerken op kantoor”. Een uitgangspunt dat uitgewerkt is in het prestigieuze pand van BrandLoyalty in Den Bosch. Arpalight verzorgde het spraakmakende lichtplan waarbij gebruikt werd gemaakt van Nimbus als basisverlichting.

Lichtplan

In het lichtplan werd verder slechts een beperkt aantal merken gebruikt zodat er rust en herkenning door het hele pand voelbaar is. Een aantal lichtoplossingen zijn spectaculair te noemen. Bijvoorbeeld het aanlichten van de vide. Van grote hoogte (18mtr) is wel de vloer maar niet de wanden aangelicht.

Unieke ervaring

Voor de circa 60 gasten was het ervaren van dit principe uniek. Zowel architecten, kantoorinrichters maar ook opdrachtgevers waren positief verrast. Eenmaal daar geweest en je wil niet anders dan in zo’n omgeving werken. I.p.v. steeds minder op kantoor te werken worden de medewerkers van BrandLoyalty uitgenodigd om juist veel op de zaak te werken. Belangrijk voor een bedrijf waar samenwerking en de corporate identity hoog in het vaandel staan.

Het programma

Het programma begon met een introductie van BrandLoyalty, een marktleider op het gebied van loyaliteitsprogramma’s voor internationale supermarktketens zoals Albert Heijn. Daarna presenteerde Bert Voss (interieurarchitect) en Maichel Kusters (lichtadviseur) de achtergronden van het ontwerp. In de rondleiding was het mogelijk het principe te ervaren waarom je bij Brandloyalty graag thuis komt om te werken. Fantastisch om zo achter de schermen te kunnen kijken was een veel gehoorde reactie.

WILT U MEER INFORMATIE?